påskkärring

Hej alla mina små kärring fans, kärring jäveln här ♥ Ni ska bara veta att jag älskar er mina små kärringar!
Snart är det påsk och då ska jag och mina kärring kompisar vara påskkärringar och det ska bli så gött. Vi ska bli fettokärringar då för vi ska tigga godisar av fattiga kärringfamiljer PUSS på er kärringar! Ni ska bara veta vilken pussgurks kärring jag är asså! Jag älskar mina kärringpolare och jag älskar att pussa dom! Alla små kärring-ungdomar är dumma och dom luktar svett, dom luktar typ tant kärring? skummt ju.. Jag ska iallafall gå påskkärring på tosrdag och då undrar jag ifall det är några av mina fans som vill att jag ska plinga på dom? skulle vara hemskt trevligt med lite kärringgodis ju <3
hoppas mitt barnbarn kommer bli som mig, en riktig kärring! Det här barnet är ju en perfekt kärringunge ♥ Lika söt som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0